Sug dag

Hej hej bloggen. Ledsen för den vädigt sena uppdateringen. Den beror på att jag hade skola till fyra, va tvungen att dra till torget med Emelie och fixa lite hemliga grejjer ;) 
Sen när jag kom hem hann jag bara käka och bråka me farsan sen skulle jag rida.

Jag har så otrolig generös farsa så det finns inte, de har regnat hela jävla dagen och ändå kan han inte sätta i sig i bilen och köra mig till ridningen för det inte regnade just dom minutrarna... Självklart öste det ner när jag skulle både till och från ridningen så jag va inte liie blöt när jag kom hem.
Fan heller jag tänker göra något för honom nu ett tag frammåt.
Ridniningen gick ganska bra iaf, jag fick Bus å han e bra så det va kanon :) Janne förgyller hela veckan med sina kommentarer om hur vi ser ut och hur vi rider x) haha de e inget man vill missa att höra .

Nu ska jag bara käka upp min macka och kiwin(!) sen ska jag pysa i säng.

Sov gott puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0