2012

Shiet de va ett tag sen jag uppdaterade nu. Det blir lätt så när det finns en jävla massa andra grejjer man måste göra..

Jag va på bio igår med Pauline, Hanna och Elin. vi såg på 2012 och den är lätt värd att se! Gör bra va den :D Tack för en bra kväll <3
Jag lärde mig faktiskt en sak igår.. Mamma ringde och berättade en väldigt tråkig nyhet. Det var en sån nyhet man bara vill stänga in sig i ett rum och inte gå ut men det är då man inte ska göra det. Det är då man ska vara med personer som gör en glad. Det hjälper en massa.. det får en att glömma ett litet tag.

Det är så jag gör när jag fått reda på något, jag försöker glömma det. Det hjälper aldrig långa stunder så när andra börjar gråta blir jag sur på allt istället. Det är så jag gör när jag är ledsen över något.
Det var samma när jag fick reda på allt om farfar och när han hade dött, jag grät ingenting istället gick jag runt och var sur på allt och alla.
Vi har alla olika sätt att lösa hemska situationer på, och det är mitt sätt.

Nog snackat om det.
Nu ska jag snart åka till sjukan och sen efter det   ska jag tröst shoppa. Det är och så ett vääldigt bra sätt att trösta sig på ;)

Ha det bra ♥




Kolla den! Den är jävligt bra !! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0