Dan före doppare dan

Imorron e de julafton!! :D
Jag har inte riktigt fattat de riktigt ännu eftersom tiden går så jävla fort .

Jag va ute och sprang förut förresten! Fan det är inte dåligt, en massa snö e de så de gick tungt bara för de och för att jag inte har sprungit på typ 3 veckor men de gick lättare än va jag trodde de skulle göra iaf :)
Det enda man gör på julen är egentligen att man käkar så om två dagar ska jag komma ut igen tänkte jag! 

Tänk va kul man tyckte julafton var när man va liten. Då vaknade jag där runt 6 på morgonen och va jätte pigg  och längtade tills tomten skulle komma med alla julklappar :)
De var tider det.

Jaja nu ska jag kolla film tror jag.
Sov gott ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0