Mellandagsrea

Alltså vad händer med folk när det är mellandagsrea?!
Folk blir som galna, vissa använder till och med armbågarna för att komma fram ^^ 
Sen e de ju så j*vla mycket folk också i alldels för varma affärer.

Jag va och handlade lite idag med Sandra :)
Inget på rean dock ^^
Det blev ett svart nagellack från Make Up Store och foundation från samma ställe. De är riktigt fånigt att man måste köpa till en pump till flaskorna. Va fan så slitigt är det la inte att sätta på en pump?
Det blev en grejj till mobilen också så jag kan ha mina skullcandy hörlurar, när jag nu får dom.. Och lite andra småsaker.

Bra investeringar tycker jag :)
Imorron kommer tjejerna hit, så då blir det kläder och skor som ska handlas.


Detta är mitt :)
Det ska sitta som berget så nu hoppas jag att det gör det också !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0