Optimal jävla otur

Fy fan asså just nu är jag inne i en period där allt ska jävlas.
Som förut idag när jag skulle byta mina skor jag köpte igår.
Först åkte jag till backaplan och kollade där och då hittade jag ett par, men då va dom slutsålda i hela Göteborg (!)
Så då åkte vi vidare till stan och där hittade jag ett par på belle shoes, dock var dom en storlek förstora men det fungerade så då gick vi och lämnade tillbaka skorna och gick tillbaka till belle shoes. 
När jag skulle betala dom skulle hon hämta andra skon men då kom hon ut med två högerskor så då letade hon efter andra skon men hittade den inte så då skulle hennes chef komma med skorna vid 6.
Det gjorde att vi var tvungna att gå runt där i typ 1,5 timmar extra bara för det. Sen när jag gick dit kunde inte henns chef komma för bilen hade lagt av ! Så då gick jag in i en scorett affär och hittade ett par assnygga skor istället :)

Haha fan, det blev en lång redogörelse för hur det blev ett par andra skor ^^

jaja kolla så här blev det :



Först dessa...



Sen tänkte jag dessa...



Till sist blev de dessa !  :)
Dom är mycket snyggare i verkligheten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0