Paranormal city

Kan ni seriöst tänka er att jag, som är lättskrämd som fan och mörkrädd dessutom har sett Paranormal city!
Den är utnämnd till årets läskigasteskräckfilm faktiskt så det är inte dåligt ;)

Igår hände något förjävligt men tack och lov kom tjejerna hit och då glömde ja de för ett tag.
Kortvarig tröst men va fan.
Idag hade jag världens mysigaste dag på liseberg med Marina :)
De snöade, va kallt och dom spelade jullåtar. Mer mysigt än så kan det inte bli, julstämmning som bara fan ♥
Vi åkte skridskor också! Jag bröt inga ben! Det är inte dåligt alltså ;)

Jag funderar på att gå och lägga mig och kolla Paradise Hotel.

Bilder från idag:



Jag på skridskor,första och sista gången ni kommer få se det ;)








Fint :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, diana! AHHAHA xD

2009-12-22 @ 11:31:47
URL: http://sjacovic.blogg.se/
Postat av: emelie ~r]

fina bilder! ja du, vi klarade att se filmen men jag har svårt att hålla mardrömmarna borta... usch!!! :S haha !

2009-12-22 @ 22:31:08
URL: http://eempe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0