blä

Tjena tjena :)
Fan det är nästan så man blir lite deppig. Jag slutade halv fyra idag och då höll det på att bli mörkt !
Helt sjukt va fort det går. Men å andra sidan, så är det typ bara nu på vintern som man kan tända levande ljus och ha det mysigt <3

Till något lite mindre mysigt ska jag snart ut i det kalla och regniga vädret. Men det är det värt för jag ska rida! :D Jag kanske ska rida dubbellektion idag men jag tror ja ska göra det nästa gång istället för då har jag sovmorgon till 12.. aja det beror på Janne .
Jag har sån jävla träninbgsvärk i magen sen i förrgår också så jag får se hur det blir med det .

Hörs sen (L)




japp, såhär ser det ut när jag rider dåva ;)
nä inte riktigt men snart så får jag också till böjen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0