=D

Fan vilken go dag! Jag kände på mig att det skulle bli en bra dag idag, redan när jag gick till bussen imorse.
Solen sken, fåglarna sjung och det regnade inte ! :D
Och se, jag hade ingen företagsekonomi och slutade klockan 10 idag :)

Pappa berättade just dummaste grejjen han hörde på radion.
Det var en man som hade krockat med en älg när han cyklade. (haha) Han visste dock inte hur det hade gått med älgen för det var så mörkt, men markägaren hade sen hittat den och tvingats nöd avliva den för den hade bruten rygg... Jo tjena, vem fan tror dom ska gå på det då?! Idioter. Kan man inte bara erkänna att man ville ha köttet istället för att hitta på någon dum historia.

Idag blir det antagligen IKEA iaf :) Jag ska äntligen få en ny säng :D Jag tror dock inte att jag kommer få sova i den inatt för det blir lite krångligt att köra hem en hel säng :P
Vi kanske ska köpa ny bil också :) Det blir kul å se va de blir för bil .


Hörs sen kanske ♥


Kommentarer
Postat av: Linnea

Åh Ikea, det är så mysigt! :D

2009-12-07 @ 21:22:27
URL: http://ldg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0