föl <3

Nu har jag varit och promenerat åringarna :)
För er som inte vet vad åringar är så är det föl som är högst 3 år gammla.
Den jag promenerade va nog runt tre. Hon va jätte söt :)
bara de att hon trampa på min fot när hon blev rädd för en grejj så mina tår mår inte så bra :(

Dom som har stallet har två ston som dom tar föl av nästan varje år. Båda va dräkiga och på ett av dom kunde man se vart fölet hade huvudet i magen :)
Det andra stoet hade sitt föl sen i maj så jag kollade inte hennes mage men jag stog och gosa med fölet jätte länge :) Det var en söt liten hingst :) 


Det var en sån liten söt sak, bara mörkare :)
Dom bilderna jag tog på fölet blev jätte mörka så man ser inte ens hur han ser ut :P  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0