F*tta

Helvete, det blir inget Göteborg idag :( Marina vaknade med migrän typ och då är det ingen höjdare att åka in dit så det är INTE för att störda kärringen säger något!  

Så istället har jag varit nyttig och har varit ute och sprungit. Tyvärr fick jag håll i början av vändan och hade det resten också så jag kunde inte springa av mig ordentligt så ja tränade ordentligt efter istället.  
Man vill ju inte bli tjock liksom ;) skämt åsido. Jag har inget imot tjocka åsså kan jag inte bli tjock så jag behöver inte oroa mig om det.

Vad händer ikväll,? Nå skoj?
Jag ska snart lägga ner tid på att hitta något att göra ikväll för jag pallar verkligen inte vara hemma.
Jag pallar inte folk som stressar upp sig hela jävla tiden för ingenting.




Göteborg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0