plugghästen Elin..

Tjena bitches ;)
Hoppas dagen har varit bra! Min har det iaf :)
Vi fick tillbaka en engelskauppsats och den fick jag vg på, sen fick vi tillbaka ett oförberett prov som 95% hade fått IG på och de gick jag G på ! :D
Det va ett förjäkla svårt prov med andra ord.. åsså hade jag prov i företagsekonomi och de va asgött att få gjort. Hoppas det gick vägen nu bara , alltså helst MVG :P 
Fan de går ju nästan bra med skolan när jag lägger ner tid på den :)

Jaja jag va faktiskt ute och sprang idag! Helt unbelivable ;)
Trögt som fan gick det men de kanske va för att Pauline, hanna och jag smällde i oss massa kakor på håltimman idag.

Nej nu måste jag ta hand om maten innan allt kokar över.

Hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0