R.I.P

Egentligen är katter inte så mysiga djur..
Brorsan ropa på mig förut för snuttis (Tiger) hade hittat en liten mus.
Då sprang jag ner till den lilla musen och då levde den så jag tog upp den så den kunde springa iväg sen men det gjorde den inte så då tog jag upp den och satte ner den igen och då dog den.
Den dog antagligen chocken för den andades jätte häftigt.

Man tänker inte på katter på det sättet.
Asså dom leker ju med maten tills den dör så lider ju musen eller vad det nu är.
Men men det är naturens lag och jag gillar Snuttis fast han är brutal ;)



R.I.P lilla musen.
(det va inte den musen han tog ihjäl, men en likadan)




Visst ser han brutal ut ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0