Svininfluensan

Gud va irriterad jag blir!
jag vil inte vara kvar på ön idag, bara för att det är en ö ocg vad fan kan man göra då liksom?
Men då får jag inte åka in till Göteborg bara för att mimmi är rädd att hon ska få svininfluensan! Men hon kan fan inte vaccinera sig mot den bara för hon är rädd för biverkningarna.

Helt jävla seriöst! Jag ska inte vaccinera mig, för dels så är jag nästan 100 på att jag redan har haft den och sen så är jag inte rädd för att få den. Det är inte livsfarligt att bli sjuk i en influensa. Jag har varit det flera gånger i andra influensor och det har alla andra okså men eftersom media har blåst upp detta så mycket tror alla att den är livsfarlig, vilket alla influensor är om du har nedsatt immunförsvar eller åker på en lunginflammation samtidigt.

Jag ska fan in till göteborg idag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0