091021

hej hej :) Hoppas dagen har varit bra.
Min har de iaf.
Vi hade oförbetett styrkeprov på gympan så man skulle göra situps, armhävningar, hoppa hopprep, dips åsså skulle man göra upphopp. Åsså skulle man räkna hur många man gjorde och plusa ihop det sen fast man skulle dela hopprepsgrejjen på två. Men allt som allt fick jag 275 och det är faktiskt bra om man inte har tränat på ett tag :P

Nu har jag bestämt mig att jag får inte käka hågra mer kakor eller godis ända tills lovet slutar. Undra hur jag ska klara det...
Jag ska börja jogga också eller sätta igång med ridningen igen. Ah jag ska bli nyttig igen iaf :)

Nu ska jag bli förhörd på naturen men först ska min skitunge till bror skrika färdigt eller så sätter jag ut han ;) haha nej de ska jag inte göra men de blir jävligt jobbigt efter ett tag.

Hörs sen .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0