!

Tja tja :) 
Nu e jag hemma igen.
De va jätte kul och träffa Pauline igen :) Fan 6 dagar kan bli en lång tid ibland :P
Jag köpte ett nitarmband och en kakadu borste eller va de nu heter .
Jag behövde en iaf .

Veterinär besöket med tiger slutade med att brorsan har ett bandage om ett finger och veterinären behöver nog ett hon med.
Han blir sjukt aggresiv när han kommer till veterinären och anfaller allt och alla..
Men det är synd om han, han blir så stressad så han vill inget illa egntligen. Det bara blir så liksom .

Snart ska jag till Göteborg :) Det blir kul de .
Så ikväll är det Sandra som gäller :)
Imorron blir det fest så nu e det bara hålla tummarna för att inte ölburkarna läcker och allt annat i väskan blir dränkt av öl..

Jaja Ha de .



Någon av dessa köpte jag.
Dom som känner mig kan nog ana vilket där är ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0