Något bra med att städa;

Tredje inlägget för idag! Det e fan inte dåligt för att vara jag alltså .

Jag har kommit på värsta botemedlet om man fryser en massa. Då ska man göra det tråkigaste i hela världen; städa,
Man blir jävla varm om man gör det . Nu kanske inte alla är så bra på att stöka ner som jag är men det hjälper säkert om man är ordningssam av sig också :)

Nej nu börjar house och de vill man inte missa! Samtidigt som jag kollar det ska jag föra över alla bilder, låtar och filmer till denna datan från den extärna hårddisken. Det kommer ta typ halva kvällen så det lär bli lite fler inlägg :)


Kommentarer
Postat av: sandra

Då kan du ju komma hit och städa :D

2009-10-21 @ 15:35:13
URL: http://sjacovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0