Random..

Tjena tjena :)
Jag såg just om The proposal. Den e bra den (Y)
Innan den försökte jag se The Inglorious Basterds men den va så seg så jag pallade inte.
Jag har verkligen slöat bort denna dagen. Jag har inte ens varit ute idag så jag känner mig inte lite instängd..
Men eftersom det är Biskop jag e i så kanske det är det bästa att gå ut själv när det är svart ute och dessutom är jag mörkrädd så balkongen blir bra :P

Imorron ska jag åka till farsan igen.  Jag ska rida och kanske köpa öl av Marina :) <3
Blir det inte imorron blir det någon annan dag, men snart blir det iaf.
Party party blir de ;)
Nej men de lär det bli någon annan dag.
Någon som vet om någon fest någonstans ? Ja vet bara vart ska jag på Fredag men det finns ju fler dagar i veckan och det är LOV så va fan.

Aja jag ska inte lägga mig på ett bra tag så jag kanske uppdaterar sen.

Puss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0