Hjäälp

Tjena tjena :)
Fan va gött det va att sova ut idag. Jag sov över 12 timmar så ja vaknade runt halv 3 .
Ikväll blir det att köpa massa godis och se film med sandra! :)
Jag kan ändå inte träna nu eftersom ja e sjukling så då kan man likaväl käka onyttigt .

Öh jag har förresten ett stooort problem. min plattång har gått sönder så jag måste köpa en ny men jag vet inte vilken ! Jag skulle vilja ha en rosa vidal sassioon eller va de heter men de dåliga är att alla andra färger med den kostar en hundring mindre eftersom dom inte är rosa och jag vet inte om jag pallar lägga mer pengar på den bara för färgens skull .
Hjälp tack?

Förresten så får jag ändra ett av mina nyårslöften. Det där med att inte ta en cigg, det gäller BARA när jag inte är på fest för det är fan omöjligt att inte röka då :P

Kolla nu då:







        
             


     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0