Sommar ? <3

Någon som vet hur många kalorier man bränner på att städa?
Jag har la brännt typ 1000 för jag har städat nästan hela huset! Jobbigast är mitt rum som är minst ^^

Ikväll kommer Mimmi och skitungen hem igen.. Skriker han kommer jag seriöst låsa in han i garaget eller nåt för det tjuter inte lite i öronen när han har varit igång.
Ett tips till alla som har tinitus; SKAFFA INTE UNGAR! Det är inte gött för öronen.

Jag hoppas att det blir vår snart. Visst det är jätte mysigt med snö, men inte att det är så jävla kallt!
När det är såhär kallt kan jag dessutom inte ha mina klackskor :( Haha det där lät :P
Nä men de går inte att träna när det är så här kallt heller för det går inte andas och det är inte trevligt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0